رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام گفت: ساخته های استکبار جهانی با نام های تکفیری و داعشی به هیچ وجه نمی توانند برای ما مزاحمت به وجود آورند و قطعا امروزه این جریان اسلام خواهی خودش را نشان داده و ارادتی شامل و جامع در جهان متوجه مکتب اهل بیت شده است.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباط اسلامی آستان قدس رضوی در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به حمله همه جانبه دشمنان علیه جهان اسلام گفت: آنچه در جبهه باطل مشاهده می کنیم یک حمله همه جانبه است و هر کسی که اندک اطلاع سیاسی داشته باشد می فهمد که توطئه های دشمنان امروزه به وسیله دیده بان های قوی و مقتدر و حکیمانه که در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد، رصد و تبیین می شود.
وی افزود: دشمنان تلاش می کنند تا مکتب و نظرگاه و سبک زندگی که از اسلام ناب منبعث شده است، از بین برود. آنها تنها زمانی راضی خواهند شد که مسلمانان از اعتقاد و ایمان و باور و این شیوه زیستن دست بردارند.
رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام تأکید کرد که این اتفاق هیجگاه نمی افتد و انقلاب اسلامی پس از ۳۷ سال همچنان ثابت قدم و استوار بوده و این پرچم را استوارتر نگهداشته است. ما شاهد صدور اسلام ناب به سراسر جهان هستیم که پرچمدار آن حضرت آیت الله خامنه ای است.
حجت الاسلام حسینی نسبت به غافل شدن از سرمایه عظیم کنونی هشدار داد و تصریح کرد: زیارت به محوریت آستان های مقدس، مزارات شریفه و بقاع های متبرک یک سرمایه عظیم به شمار می آید. زیارت کاملا مصون ساز است هم در قبال آسیب های داخلی و هم آسیب های بین المللی.
وی با تأکید بر عشق و علاقه جهانیان به اهل بیت(ع) بیان داشت: تعداد بسیار محدود مصنوعی ساخته استکبار جهانی با نام های تکفیری و داعشی به هیچ وجه نمی توانند برای ما مزاحمت به وجود آورند و قطعا امروزه این جریان اسلام خواهی خودش را نشان داده و ارادتی شامل و جامع در جهان متوجه مکتب اهل بیت شده است.
معاون تبلیغات و ارتباط اسلامی آستان قدس رضوی از ناامید و یأس و عصبانیت شدید دشمنان از اجتماع اعتاب مقدس گفت: ما باید همواره گردهم آمده و به مرور اهداف و ماموریت ها و ترسیم خطوط و مرزهای جبهه حق علیه باطل بپردازیم.