تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: زمانیکه اهل بیت(ع) می خواستند به کسی کمک کنند و درخواست های مالی نیازمندان را برطرف کنند به گونه ای رفتار می کردند که عزت شخص مقابل حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیر عامل بیمه کوثر گفت: وقتی نام مقدسی بر روی فعالیت ها گذاشته می شود، تعهد نسبت به حفظ حرمت صاحب نام افزایش پیدا می کند و باید حرمت ها از طریق فعالیت ها در چارچوب قواعد مصوب  و طهارت و پاکیزگی انجام شود.

امام جمعه قم افزود: عملکرد و رفتار باید منطبق با خواسته های اهل بیت(ع) باشد و سبقت در مسیر خیر و به دست آوردن امتیاز بستگی به عملکرد و شیوه رفتاری می باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: زمانیکه اهل بیت(ع) می خواستند به کسی کمک کنند و درخواست های مالی نیازمندان را برطرف کنند به گونه ای رفتار می کردند که عزت شخص مقابل حفظ بشود لذا کمک به افراد تحت پوشش در حالت عزت مندانه و مطابق با آموزه های دینی و اسلامی باشد.

خاطر نشان می شود در ابتدای دیدار، دکتر مجید مشعل چی، مدیر عامل بیمه کوثر ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فعالیت این بیمه و ارائه خدمات متنوع گفت: فلسفه بیمه ایجاد آرامش است و دورنمای بیمه کوثر ایجاد آرامش و امنیت خاطر و بهبود معیشت و ارتقاء منزلت اجتماعی افراد تحت پوشش می باشد.

انتهای پیام /۱۱۰