مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: در سال ۱۳۹۵ برای ۷۰۰ نفر از کسانیکه در آزمون ها شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر شده است.
علی اصغر کارشناس در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: در طول سال ۱۳۹۵، بخش آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) ۱۱ مرحله آزمون، ویژه برادران و خواهران برگزار کرده و در این آزمون ها بیش از ۱۲۰۰ نفر شرکت کرده اند.
مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: در این بخش نسبت به سال گذشته، ۳ دوره جدید، با موضوعات مهدویت، احکام ویژه بانوان و تربیت فرزند به موضوعات قبلی اضافه شده است که در مجموع ۱۷ دوره با عناوین مختلف در این مرکز به صورت غیر حضوری آموزش داده و آزمون آن برگزار می شود.
علی اصغر کارشناس خاطر نشان کرد: اکثر کسانی که در این دوره ها ثبت نام و در آزمون ها شرکت می کنند مجاورین حرم کریمه اهل بیت(ع) بوده و تعدادی نیز از زائرین و ساکنان شهرستان ها می باشند و از تمامی اقشار جامعه و تمامی سنین و تحصیلات مختلف اعم از خواهران و برادران در آموزش های غیر حضوری شرکت می کنند.
وی اظهار داشت: در طول یکسال حدود ۲۰۳۶ جلد کتاب و ۲۵۰ عدد لوح فشرده از منابع و محتوای دوره ها در اختیار ثبت نام کنندگان قرار داده شده است.
کارشناس با اشاره به عناوین دوره های برگزار شده گفت: دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ و ترجمه، مفاهیم و تفسیر، سیر مطالعاتی کتاب های شهید مطهری، مهدویت، احکام بانوان، تربیت فرزند، اندیشه های فرهنگی مقام معظم رهبری، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و…از جمله عناوین و موضوعاتی است که به صورت غیر حضوری در این بخش آموزش داده می شود.
مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ برای ۷۰۰ نفر از کسانیکه در آزمون ها شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر شده است.
وی در پایان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۴ که بخش آموزش های غیر حضوری فعالیت خود را آغاز کرده تا کنون بیش از ۱۵۰۰ گواهینامه پایان دوره برای کسانیکه حد نصاب نموره قبولی را در آزمون ها کسب کرده اند، صادر کرده است.
انتهای پیام /۱۱۰