برنامه واحد پاسخگویی به سوالات شرعی خواهران در نوروز ۹۶ در سه بخش فقهی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد پاسخگویی به سوالات شرعی در نوروز ۹۶ از  نخستین روز های سال جدید همه روزه آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت است.

پاسخگويي به احکام شرعی در ایام نوروز با حضور اساتيد در رواق طباطبايي  همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ و شبهای چهارشنبه از ۸ صبح تا  ۱:۳۰ بامداد و روز های جمعه ها از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۳ انجام می شود.

همچنین اساتید و کارشناسان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در بالکن شرقي همه روزه صبح ها از ساعت ۱۱الی ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ آماده پاسخگویی به سوالات شرعی زائران و مجاوران هستند.

در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه  صبح ها ۱۰:۳۰  الی۱۳:۳۰و عصرها از ساعت  ۱۸ الی ۲۰:۳۰خدمات پاسخگویی ارائه خواهد شد.

همچنین پاسخگويي به پرسش های اعتقادی همه روزه  صبح ها از ساعت ۱۱تا ۱۳:۳۰و  عصرها از ساعت ۱۸  ای ۲۰:۳۰ جنب رواق حضرت خديجه سلام الله علیها روبروي کفشداري پنج به صورت  میز سیار  انجام می شود.

تصحيح قرائت نماز نیز صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر ها از ساعت۱۵:۳۰تا ۲۰:۳۰ در رواق طباطبايي جنب پاسخگويي خواهران به صورت میز سیار در ایام عید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۲