آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم، با صدور پیامی، آغاز سال نو را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

السلام علیک یا صاحب العصر والزمان

حلول سال جدید که مقارن با میلاد کوثر نبوی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) است بر عموم هم میهنان و بویژه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مبارک باد. امروز علی رغم کینه توزی های دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام موج اسلام خواهی و گرایش به مکتب اهل بیت علیهم السلام را در همه جهان شاهدیم.

سال جدید در حالی آغاز می گردد که ملت بزرگ ایران در آستانه آزمونی دیگر و حضوری سرنوشت ساز قرار گرفته است بحمدالله مردم ما به تبعیت از امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری هر جا که احساس تکلیف نمود به صحنه آمده و همه نقشه های دشمن را نقش برآب نموده است در انتخابات پیش رو هم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، شهدا و امام و رهبری و تمامیت ارضی ایران اسلامی به اثبات خواهد رساند. اینجانب در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه  سلام الله علیها سالی توام با خیر و برکت و صفا و محبت و وحدت و همدلی را برای همه هموطنان عزیز از درگاه احدیت مسئلت دارم.

 سیدمحمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها