تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: : نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران، بر اساس دین و آموزه های اسلامی عمل و حرکت می کند و محور فعالیت هایش بر اساس دستورات دینی است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: شروع سال جدید برای نیروی انتظامی یک نوع آماده باش است که باید حافظ امنیت کشور باشد تا مردم بتوانند در امنیت کامل به سفرها و کارهای خود برسند.

امام جمعه قم افزود: در تمامی دنیا، تاسیس نیروی نظامی و انتظامی یک امر ضروری کشور بوده و تمامی عقلای عالم این کار را انجام می دهند اما در جمهوری اسلامی ایران در کنار لزوم تاسیس به جهت نیاز کشور، وجود نیروی نظامی و انتظامی بر پایه دین استوار گشته و خاستگاه تاسیس این نیروها از منظر دین می باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران، بر اساس دین و آموزه های اسلامی عمل و حرکت می کند و محور فعالیت هایش بر اساس دستورات دینی است و دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی با علما و مراجع عظام تقلید نشان از این مساله مهم دارد.

وی افزود: دریافت توصیه ها و رهنمود های مراجع توسط نیروی انتظامی نشان می دهد که این نهاد یک نهاد دینی و ارزشی می باشد.

آیت الله سعیدی در ادامه گفت: تعامل نیروی انتظامی با مراجع عظام و علما جهت انتقال مسائل مختلف و دریافت رهنمود ها، یکی از زیباترین کارهایی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

امام جمعه قم در پایان با قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی گفت: با تلاش شبانه روزی که نیروهای انتظامی در کشور انجام می دهند توطئه ها کشف و خنثی می شود و مردم نیز علاقه خاصی به این نیروها دارند و بی توجهی به تذکرات پلیس انتظامی موجب بروز مشکلات در جامعه می شود.

انتهای پیام/۱۱۰