معاونان، مدیران و جمعی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از مراکز خدمات نوروزی استان قم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام محمدجواد جهانگیر زاده معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها صبح امروز با حضور در محل ارائه خدمات نوروزی استان قم در عوارضی آزادراه تهران-قم، از خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی تقدیر کردند.

در این بازدید خادمان حرم مطهر اکیپ اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی، هلال‌احمر، شهرداری، اوقاف و امور خیریه، گردشگری و میراث فرهنگی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اورژانس را با پرچم حرم مطهر متبرک و عطرآگین کرده و در میان کارکنان این مراکز خدماتی متبرکات حرم بانوی کرامت را توزیع کردند.

جهانگیرزاده، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در این مراسم، در نشستی با دکتر گلفشان، مدیر کل جمعیت هلال احمر قم و دکتر جمالی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دستگاه های فعال در عرصه خدمت رسانی به زائران حرم بانوی کرامت گفت: بر اساس روایات، زائران بانوی کرامت، اهل بهشت هستند و خدمت شما به آنها، نعمتی از سوی خداوند است که باید قدردان آن بود.

معاونان، مدیران و خادمان حرم بانوی کرامت در ادامه در ستاد اسکان فرهنگیان قم حضور یافتند و ضمن عرض خسته نباشید، متبرکات آستان را در میان کارکنان و مسافران حاضر توزیع کردند. ناصر حمزه‌ای، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش قم پذیرای خادمان حرم کریمه اهل‌بیت در این ستاد بود.

انتهای پیام//۱۱۱