معاونان اجرایی، فرهنگی و پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور در بخش های مختلف حرم مطهر، ضمن نظارت بر عملکرد خدمات ارائه شده از سوی آستان مقدس به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت در ایام نوروز، از خادمان حرم مطهر قدردانی کردند.

جواد جهانگیرزاده در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در بخش موزه آستان مقدس، تعداد بازدید کنندگان نسبت سال گذشته رشد چشمگیری داشته و در این راستا، جهت خدمت رسانی بهتر، تخفیفات ویژه ای برای ارگان ها و گروه های دانشجویی و دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در بخش خدمت رسانی روشنایی و تاسیسات فنی مهندسی نیز به صورت شبانه روزی تابلوهای توزیع روشنایی حرم مطهر و پدافند غیر عامل و تامین انرژی ضروری در صورت بروز مشکلات و قطعی برق در حال فعالیت می باشد و تمامی سیستم ها به روز شده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: درمانگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در ایام نوروز خدمات ویژه ای را به زائرین و مسافرین ارائه می دهد و در بخش آزمایشگاهی، دندانپزشکی و…آماده خدمت رسانی است.

جواد جهانگیرزاده در بازدید از رواق کودک و نوجوان آستان مقدس خاطر نشان کرد: در ایام تحصیلی روزانه ۵ اردوی دانش آموزی در این مکان برگزار می شود و اتاق خلاقیت در حوزه کودک و نوجوان در این بخش آماده خدمت رسانی است.

وی افزود: روزانه حدود ۱۰۰۰ عدد کاعذ های زنگ آمیزی بین کودکان توزیع می شود و ارتباط و تعامل با مجموعه های بیرونی که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کنند نسبت به گذشته بیشتر شده است و ارائه خدمات فرهنگی و اهداء جوایز از جمله فعالیت های این بخش است.

معاون اجرایی حرم کریمه اهل بیت(ع) در ادامه با بازدید از بخش ستاد اسکان فرهنگیان که در حرم مطهر مستقر هستند گفت: این بخش با همکاری میراث فرهنگی از ۲۶ اسفند ماه در حرم مطهر مستقر شده اند وجهت اسکان فرهنگیان در مدارس سطح شهر و همچنین اسکان غیر فرهنگیان در هتل ها و مسافرخانه های عمومی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت پست امداد و نجات نوروزی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ۲ اکیپ اختصاصی امداد و نجات برای برادران و خواهران در صحن امام رضا علیه السلام آماده خدمت رسانی به زائرین  و مسافرین نوروزی می باشد و از ابتدای نوروز تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر به این ستاد مراجعه کرده و خدمات مختلف امدادی به آن ها ارائه شده است.

جواد جهانگیرزاده در بازدید از بخش خدماتی آستان مقدس گفت: در این قسمت نیز در صحن های مختلف، نیروهای خدماتی به صورت شبانه روزی فعالیت خدماتی و تنظیف را بر عهده دارند.

انتهای پیام /۱۱۰