رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در ایام نوروز به صورت فوق العاده، ۴ دستگاه ماشین زائر بر جهت انتقال زائرین  و ۳۰۰ نیرو، جهت ارائه خدمات به سالمندان به صورت  شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

علی افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: از اول فروردین ۹۶ کلیه انبارهای توشه زیر نظر اداره خدمات زائر جهت ارائه خدمات به زائرین و مسافرین به صورت رایگان فعالیت می کند.

رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در ایام نوروز به صورت فوق العاده، ۴ ماشین جهت انتقال زائرین  و ۳۰۰ نیرو، جهت ارائه خدمات به سالمندان به صورت  شبانه روزی به همراه ۶۰ ویلچر و صندلی چرخ دار، آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه چادر شستشو شده در ۶ نقطه پیرامون حرم مطهر برای تشرف بانوان به حرم مطهر، به صورت ۲۴ ساعته و فعالیت شبانه روزی دفاتر امانات و دریافت اشیاء قیمتی زائرین از دیگر خدمات این اداره در ایام نوروز می باشد.

افتخاری در ادامه اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد زائرین و مسافرین در ایام نوروز، تمامی کفشداری ها جهت رفاه حال زائرین و مسافرین به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام /۱۱۰