رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: عمده سوالات مراجعین مربوط به احکام شرعی، مباحث خانوادگی، معضلات اجتماعی، تربیت فرزند و شبهات اعتقادی بود که در مجموع در ایام نوروز با بیش از ۱۵۰ ساعت فعالیت و مراجعه بیش از ۲۳ هزار نفر به این دفاتر توانستیم به مراجعین و زائرین خدمات خوبی ارائه بدهیم.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز، زائرین مختلف از سراسر کشور به شهر مقدس قم جهت زیارت بارگاه بانوی کرامت مشرف می شوند، ضرورت داشت در این مکان مقدس، واحد پاسخگویی و مشاوره به ارائه خدمات بپردازد.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: با توجه به افزایش زائرین و لزوم پاسخگویی در اسرع وقت، در ایام نوروز ۵ دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و ۲ دفتر پاسخگویی به مسائل اعتقادی به صورت ثابت در داخل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آماده خدمت رسانی به زائرین و مراجعین بودند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای خدمات بهتر نیز در ایام نوروز، ۶ دفتر سیار پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی نیز در محیط پیرامونی آستان مقدس با همکاری سازمان تبلیغات و ۲ دفتر تصحیح قرائت نماز به ارائه خدمات می پرداختند.

حجت الاسلام فتح الله زده اظهار داشت: در کنار پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، بحث مشاوره نیز در این دفاتر نسبت به مراجعین انجام می شد و زائرین از خدمات مشاوره ای نیز بهره مند می شدند.

وی خاطر نشان کرد: عمده سوالات مراجعین مربوط به احکام شرعی، مباحث خانوادگی، معضلات اجتماعی، تربیت فرزند و شبهات اعتقادی بود که روحانیون حاضر در غرفه ها به پاسخگویی می پرداختند که در مجموع در ایام نوروز با بیش از ۱۵۰ ساعت فعالیت و مراجعه بیش از ۲۳ هزار نفر به این دفاتر توانستیم به مراجعین و زائرین خدمات خوبی ارائه بدهیم.