رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان  مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: در فروردین ماه سال ۹۶، غرفه های کودک میدان آستانه و صحن جامع فاطمی افتتاح شد و در این ماه، غرفه میدان آستانه پذیرای ۹۰۰۰ خردسال و غرفه صحن جامع فاطمی پذیرای ۱۴۰۰۰ کودک بوده است.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در راستای ایجاد محیطی سالم و اسلامی و در عین حال شاد و جذاب برای کودکان و نو جوانان، غرفه های کودک و نوجوان حرم کریمه اهل بیت(ع) با اجرای برنامه های متنوع و مختلف در فروردین ماه توانستند با جذب مخاطب بالا به ارائه خدمات بپردازند.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان  مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: واحد کودک و نوجوان آستان مقدس در اولین ماه سال ۹۶ پذیرای بیش از ۳۵ هزار مراجعه کننده بوده و اجرای برنامه های متنوع از قبیل «یک روز به یاد ماندنی» ویژه کودکان با حضور ۱۵ گروه دانش آموزی و پذیرش بیش از ۵ هزار کودک در رواق کودک از جمله خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به افتتاح جدید دو غرفه کودک و نوجوان در حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: در فروردین ماه سال ۹۶، غرفه های کودک میدان آستانه و صحن جامع فاطمی افتتاح شد و در این ماه، غرفه میدان آستانه پذیرای ۹۰۰۰ خردسال و غرفه صحن جامع فاطمی پذیرای ۱۴۰۰۰ کودک بوده است.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت افزود: غرفه کودک و نوجوان میدان آستانه و صحن جامع فاطمی فقط بعد از ظهرها پذیرای مراجعین هستند اما غرفه کودک رواق خواهران و غرفه کودک و نوجوان واحد اصلی این اداره ، هم صبح ها و هم بعد از ظهره ها به ارائه خدمات می پردازند.

حجت الاسلام فتح الله زاده خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های شکوفه های آسمانی با حضور ۲۰۰۰ نفر نیز از دیگر برنامه های این بخش بوده است.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) گفـت: در بخش نوجوانان نیز این اداره با برگزاری ۹ ویژه برنامه پذیرای ۴۰۰ نفر بوده است و همچنین در رواق نوجوانان نیز در فروردین ماه بیش از ۳۰۰۰ نفر نوجوان پذیرش شده اند و به آنها خدمات مختلف فرهنگی ارائه شده است.

وی در پایان گفت: برگزاری برنامه هفتگی محفل انصار المهدی(عج)  و ویژه برنامه طلیعه بندگی برای دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند از دیگر برنامه ای این اداره در فروردین ماه بوده است.

انتهای پیام /۱۱۰