استاد حوزه علمیه خواهران گفت: کسی که در خانه مهر و محبت و صفا را برقرار می کند مادر است و خداوند زن را به گونه ای آفریده که با تمام ظرایفی که دارد می تواند به خوبی خانواده را مدیریت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خانم مظفری امروز در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها با اشاره به اینکه زن در خانواده کانون مهر ورزی، عشق محبت و عطوفت است، گفت: خانه محل صفا و صمیمت بوده نه محل رقابت برای رسیدن به خواسته های نفسانی و اگر خانه از محل صفا و صمیمت به کانون رقابت و کشاکش خواسته ها تبدیل شد؛ دیگر از عمر خانواده چیز باقی نخواهد ماند.

وی افزود: کسی که در خانه مهر و محبت و صفا را برقرار می کند مادر است و خداوند زن را به گونه ای آفریده که با تمام ظرایفی که دارد می تواند به خوبی خانواده را مدیریت می کند.

استاد حوزه علمیه خواهران با تأکید براینکه عده ای متأسفانه تمیزی، خودآرایی و موارد به این شکل را برای خیابان می خواهند نه برای خانه، تصریح کرد: خودآرایی زن برای نامحرم حرام است و زن به عنوان مادر خانواده تنها باید برای همسرش خود را آرایش کرده و باید این فرهنگ را به دختران خود نیز تعلیم دهد که آراستن برای شوهر است نه برای خیابان؛ زیرا زنی که برای دیگران خودآرایی می کند امنیت خود و خانواده ها را در  معرض خطر قرار می دهد.

خانم مظفری اظهار کرد: زن به عنوان کانون عاطفه و محور ورزی باید با روی خوش از همسر و فرزندان خود استقبال کند زیرا اگر زن با بداخلاقی بعد از یک روز کاری با فرزندان و همسرش مواجه شود رابطه عاطفی اعضای خانواده از بین می رود و همه از خانه گریزان هستند.

وی افزود: زنی که با همسر خود به صورت مداوم در حال دعوا است نمی تواند تضمین کند که فرزندانش آینده موفقی دارند زیرا در خانه ای که دعوا وجود دارد و رابطه والدین سرد است در اولین مرحله کودکان و فرزندان این خانواده برای دریافت محبت به بیرون از خانه متوسل می شوند که این موضوع آغاز آسیب های اجتماعی در میان فرزندان است.

استاد حوزه علمیه خواهران یادآورشد: نام مادر با صبر وصبوری گره خورده است و مادری که صبور نبوده و گذشت ندارد نمی تواند فرزندان شایسته ای را تربیت کند.

انتهای پیام/۱۱۲