تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ولایت مداری حضرت علی اکبر علیه السلام خیلی امر ارزشمندی است و انصافا امروز،  پاسداران و بسیجیان توانستند این روحیه ولایت مداری را در درون خود حفظ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از یگان حفاظت شخصیت سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام استان قم گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام، خَلقا و خُلقا و منطقا به نبی گرامی اسلام است و شباهت باطنی آن حضرت به رسول خدا مسئله ای بسیار مهم است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: حضرت علی اکبر علیه السلام ، یک جایگاه عظیمی داشت که می توانست مبلغ دین و مفسر قرآن باشد اما کار به جایی رسید که به جای اینکه از کمالات ایشان استفاده شود با کینه و دشمنی با حضرت برخورد کردند.

آیت الله سعیدی اظهار داشت: حضرت علی اکبر علیه السلام یک الگوی و اسوه ای برای ما انسان هاست و اقدامات ایشان در واقعه کربلا سرمشقی برای بشریت است و باید معرفت و کمالات نفسانی آن حضرت برای ما الگو باشد.

وی در ادمه گفت: باید کسانیکه در جاهای حساس خدمت می کنند از نظر محتوایی و معنوی خود را غنی کنند و از فرصت ها استفاده کامل را ببرند و معرفت افزایی داشته باشند و معارف قرآنی را کسب نمایند.

امام جمعه قم با اشاره به ولایت مداری حضرت علی اکبر علیه السلام اظهار داشت: ولایت مداری حضرت علی اکبر علیه السلام خیلی امر ارزشمندی است و انصافا امروز،  پاسداران و بسیجیان توانستند این روحیه ولایت مداری را در درون خود حفظ نمایند.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: عطش ولایت و وصول الی الله برای حضرت علی اکبر علیه السلام در واقعه کربلا مسئله ای بسیار مهم است و واقعه کربلا یک مسئله مهم را می آموزد مبنی بر اینکه اصلا معلوم نیست انسان در چه سن و سالی به محضور خداوند مشرف می شود.

وی افزود: آماده باش بودن در همه حال برای ما درسی است که باید از واقعه کربلا بگیریم و حضرت علی اکبر علیه السلام به ما آموختند که باید همیشه لبیک گوی ندای امام زمان خومان باشیم.

انتهای پیام /۱۱۰