تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: وظیفه گرایی، در مسئولیت ها بسیار مهم و جایگاه و نقش حیاتی دارد و هر سازمانی باید در راستای وظایف خود عمل نماید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار معاون سازمان تعزیرات حکومتی و مدیر کل تعزیرات حکومتی قم و جمعی از معاونان این سازمان گفت: نعمات الهی به وفور در روی زمین وجود دارد ولی توزیع و تحویل آن به افراد جامعه با مشکلاتی مواجه و نابسامانی هایی وجود دارد که این مساله در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) برطرف خواهد شد.

امام جمعه قم افزود: مدیریت و نظم پذیری در زمین با ظهور حضرت ولی عصر(عج) به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و نظام واحدی تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نام مبارک اسلام که در پیوست انقلاب ایران آمده است باعث می شود فعالیت ها و توقعات نسبت به حکومت های طاغوتی گذشته فرق کند و لذا باید به گونه ای عمل شود که تمامی فعالیت ها و اقدامات و خدمات در راستای وحدت کلمه و اعتلای دین اسلام و رضایت مندی خداوند باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: وظیفه گرایی و شناخت وظیفه، در مسئولیت ها بسیار مهم و جایگاه و نقش حیاتی دارد و هر سازمانی باید در راستای وظایف خود عمل نماید و هر کجا که ضعف قانون وجود دارد باید به سرعت اصلاح شود.

آیت الله سعیدی در ادامه با تبیین اثرات منفی عدم همکاری ارگان های دولتی با همدیگر گفت: عدم همکاری سازمان ها با همدیگر یک نوع کسالت پذیری و ویروسی است که می تواند ضربات مهلکی را بر پیکره کلی جامعه وارد سازد و با توجه به فطرت خدادادی که انسان دارد بعضی از مسائل و اختلافات میان مسئولین را بر نمی تابد لذا همه مسئولین باید با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و انتقاد پذیری را برای خود نهادینه کنند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: به دست آوردن رضایت خداوند و امام زمان علیه السلام از اهداف اصلی هر مسئولی است و همه افراد جامعه باید از این انقلاب و کشور در مقابل توطئه دشمنان محافظت کنند.

انتهای پیام /۱۱۰