تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: همانطور که هستی نظم خاصی دارد و این نظم، هستی را زیبا کرده است باید این نظم و نظام بین مسئولین و فعالان فرهنگی ایجاد و حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و هنرمندان حوزه هنری استان قم گفت: در راستای ارتقای فعالیت های هنری و فرهنگی باید تعامل و همکاری ارگان ها و سازمان هایی که فعالیت های فرهنگی و هنری دارند بیشتر شود.

امام جمعه قم افزود: شهر مقدس قم، با توجه به جایگاهی که دارد پایگاه و پایه اصلی آثار مفاخر فرهنگی و هنری در دنیای اسلام است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: همانطور که هستی نظم خاصی دارد و این نظم، هستی را زیبا کرده است باید این نظم و نظام بین مسئولین و فعالان فرهنگی ایجاد و حفظ شود تا زیبایی آن در انظار عمومی مشاهده شود.

وی اظهار داشت: حرکتی از ابتدای انقلاب در راستای فعالیت های فرهنگی و اسلامی شروع شده است باید به طور گسترده استمرار داشته باشد و به خوبی از این میراث گرانبها حفاظت شود.

آیت الله سعیدی در پایان تاکید کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آمادگی این را دارد که جهت ارتقاء امور فرهنگی و هنری با حوزه هنری تعامل و همکاری داشته باشد تا از ظرفیت عظیمی که در حرم بانوی کرامت وجود دارد در راستای فرهنگ اسلامی استفاده شود.

خاطر نشان می شود در ادامه دیدار، حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری حرم بانوی کرامت اظهار داشت: حرم کریمه اهل بیت(ع) در سال گذشته با تولید ۱۷۰ اثر در قالب، فیلم کوتاه، کلیپ و مستند فاخر توانست در راستای امور فرهنگی و هنری موفقیت های چشم گیری را به دست آورد و اثر بخشی آن در با توجه به محتوای غنی که در این آثار وجود دارد بسیار مناسب بوده است.

انتهای پیام /۱۱۰