معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: زیبایی پیاده روی زائران امام رضا علیه السلام از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، در این است که این عمل پیام هایی در قالب حرم تا حرم دارد که بسیار معنادار است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام فلاحی در همایش سالیانه کاروان پیاده روی زائران امام رضا علیه السلام گفت: پیاده روی برای زیارت امام معصوم، ترویج یک سنت حسنه ای است که دارای آثار و برکات بسیار زیاد و ارزشمندی است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: زیبایی پیاده روی زائران امام رضا علیه السلام از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، در این است که این عمل پیام هایی در قالب حرم تا حرم دارد که بسیار معنادار است.

وی خاطر نشان کرد: انتشار معارف و پیام رسانی در طول مسیر و رسیدن به محضر امام رضا علیه السلام اثرات کار را چندین برابر می کند و باطن اشخاص را تغییر خواهد داد.

حجت الاسلام فلاحی در ادامه گفت: پیوند نسل های گذشته با نسل امروزی که در جمع کاروان هستند نشان از این دارد همگی در مسیر اهل بیت(ع) وحدت دارند.

معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: در کنار قرآن کریم، اهل بیت(ع) نیز وجود دارند و باید هم به قرآن و هم اهل بیت(ع) تمسک بجوییم و در زمان حاضر نیز، امام زمان علیه السلام در کنار قرآن، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

انتهای پیام /۱۱۰