استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه زیارات و روایات به معجزه اهل بیت(ع) به شیعیان رسیده است، گفت: اهل بیت(ع) در این زیارات به حضرت خدیجه(س) افتخار می‌کنند چرا که اهل بیت(ع) بدون این الفبا به رسمیت شناخته نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله حسین غیب غلامی شب گذشته در مراسم افتتاح سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه عمومی حرم مطهر با بیان اینکه حضرت خدیجه(س) به عنوان ام‌المعصومین‌(ع) برگردن اسلام و مسلمانان حق فراوانی دارد، اظهار کرد: ایشان در میان زنان پیامبر جایگاه والاتری را به خود اختصاص داده بودند.

وی با تاکید بر اینکه وهابیون به هیچ آموزه دینی پایبند نیستند، اضافه کرد: این گروه اکنون وضعیت نامطلوبی را در برخی از کشورها رقم زده و به یک معضل تبدیل شده‌اند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: گمانه‌زنی‌ها در مورد سن حضرت خدیجه(س) بسیار است چرا که برخی سعی دارند ادعا کنند که ایشان نسبت به پیامبر اسلام(ص) اختلاف سنی بالایی داشته و یک پیرزن بوده‌اند، این موضوع نادرست است به همین علت باید در مورد سن حضرت خدیجه(س) حقایق برای همگان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه برخی سعی دارند از وجود همسران دیگر قبل از حضرت خدیجه(س) سخن به میان آوردند، عنوان کرد: اگر آیه تطهیر  لطمه بخورد، اعتقادات فرقه امامیه بهم می‌ریزد به همین علت باید با تکیه بر روایات و احادیث مختلف از جایگاه این آیه حراست کنیم.

آیت‌الله غیب‌غلامی با بیان اینکه زیارات و روایات به معجزه اهل بیت(ع) به شیعیان رسیده است، اضافه کرد: اهل بیت(ع) در این زیارات به حضرت خدیجه(س) افتخار می‌کنند چرا که اهل بیت(ع) بدون این الفبا به رسمیت شناخته نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵