به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها:

هرجا که رو می‌گردانی رنگ است و نقش. رنگ و نقش‌هایی برای آراستن ظاهرِ فانی دنیایی. نه اینکه بد باشد اما اگر حواسمان باشد متوجه می‌شویم که کافی نیست.

زندگی دنیا در مقایسه با آخرت مانند قطره است در مقابل دریا. حال ما برای یک قطره زندگی دنیا چه کارها که نمی‌کنیم. برای زینتش به سراغ لباس‌های رنگارنگ می‌رویم؛ نه به قدر نیاز، بلکه به قدری که در توانمان باشد و همینجاست که مارا از مدار عدالت خارج می‌کند، زیرا هیچ‌گاه کسی زیاده‌روی نمی‌کند مگر اینکه جایی دیگر برای کسی کم آمده باشد؛ و من می‌ترسم که گرفتار این بی‌انصافیِ دنیایی شوم که تا آخرت به همراهم بیاید!

پروردگارا! به حرمت ماه رحمتت، با حیا و عفت مرا بپوشان، قناعت و اندازه‌شناسی را لباسم و عدالت را مسلکم قرار ده؛ و از هرچیزی که موجب ترسم از این دنیای فریبنده شود پناهم بده به حق نگهداری‌ات ای پناه هراسندگان!

 

اللَّهُمَّ زَيِّنِّي فِيهِ بِالسِّتْرِ وَ الْعَفَافِ وَ اسْتُرْنِي فِيهِ بِلِبَاسِ الْقُنُوعِ وَ الْكَفَافِ وَ احْمِلْنِي فِيهِ عَلَى الْعَدْلِ وَ الْإِنْصَافِ وَ آمِنِّي فِيهِ مِنْ كُلِّ مَا أَخَافُ بِعِصْمَتِكَ يَا عِصْمَةَ الْخَائِفِينَ

خدايا مرا در اين ماه به پوشش و پاكدامنى بياراى، و به لباس قناعت و اكتفا به اندازه حاجت بپوشان و بر عدالت و انصاف وادارم نما، و مرا در اين ماه از هرچه مى ترسم ايمنى ده، به نگهدارى ات اى نگهدارنده هراسندگان

 

میلاد اسماعیل‌زاده

 

انتهای پیام //