رئیس اداره مراسمات حرم حضرت معصومه(س) گفت: حکمت ۳۳۳ نهج‌البلاغه باید منشور فعالیت مدیران روابط عمومی‌ باشد چرا که در این حکمت رفتارها  گفتارهای درست در ارتباط با دیگران مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام ثباتی شب گذشته در گردهمایی مدیران روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان قم که در دارالضیافه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه رفتار و گفتار حضرت علی علیه السلام الگوی مطلوبی برای اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: حکمت ۳۳۳ نهج‌البلاغه باید منشور فعالیت مدیران روابط عمومی‌ باشد چرا که در این حکمت رفتارها  گفتارهای درست در ارتباط با دیگران مطرح شده است.

وی اضافه کرد: شادی فردی که به دنبال ارتباط با مردم باید در صورت او نمایان باشد اهمیت زیادی دارد، چرا که داشتن نشاط و روحیه شاد موجب ارتباط موثر می‌شود.

رئیس اداره مراسمات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه داشتن توانایی رفع مشکلات مردم یک نعمت الهی است، تصریح کرد: افرادی که در دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان با مردم در ارتباط هستند باید قدردان این نعمت باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی به میزان خود گرفتاری‌هایی دارد اما این گرفتاریها شخصی است و نباید ارتباط ما با دیگران را مورد تاثیر قرار دهد.

حجت الاسلام ثباتی از خادمی اهل بیت(ع) به عنوان یکی از با ارزش‌ترین خدمت‌ها نام برد و ادامه داد: اگر بتوانیم اقشار مختلف مردم را به سمت استفاده از معنویت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها سوق دهیم و بستر حضور زائران را فراهم سازیم مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/۱۱۵