در ماه مبارک رمضان نمایشگاه های مختلف و متنوعی در راستای معرفت افزایی و تعظیم شعائر الهی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در ماه مبارک رمضان در راستای ارتقاء بینش فرهنگی و اسلامی مجاورین  و زائرین حرم بانوی کرامت و با توجه به فضای معنوی موجود دراین ماه با برکت، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اقدام به برگزاری نمایشگاه های مختلف با موضوعات و محتوای خاصی را کرد وتوانست رضایت مندی مناسبی را از جامعه مخاطب به دست آورد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: درطول ماه مبارک رمضان نمایشگاه های ۵ گانه «سفره الهی» مربوط به ماه مبارک رمضان، نمایشگاه «بانوی حجاز» در سالروز رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها، نمایشگاه « امام دلها» در ۱۴ و ۱۵ خرداد، نمایشگاه «لیله القدر» با موضوع شب های قدر و نمایشگاه «قدس» با موضوع و محتوای روز قدس در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه های ۵ گانه فوق الذکر، در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) ، نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ شرقی حرم مطهر، شبستان حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها و همچنین محتوا، تصاویر و تابلوهای آن نیز در سایت حرم مطهر و کانال تلگرامی وابسته به حرم بانوی کرامت نیز بارگزاری شد و در دسترس کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ها اظهار داشت: معرفت افزایی مجاورین و زائرین نسبت به مسائل ملی و مذهبی، تعظیم شعائر اسلامی و زنده نگه داشتن آن ها، آشنایی زائرین با مناسبت های مذهبی ماه مبارک رمضان در راستای استفاده و بهره مندی بیشتر از آن ها، ارتقاء بینش فرهنگی و اسلامی مخاطبین و … از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ها بوده است.

انتهای پیام /۱۱۰