رئیس سنی شورای اسلامی شهر قم گفت: منتخبین دوره پنجم دارای تخصص های مختلف، تجارب متعدد و متناسب با نیاز شهر قم هستند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، عبدالله جلالی در دیداراعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: شورای پنجم دارای ویژگی های خاصی نسبت به دوره های قبلی است به گونه ای که تعداد اعضا از ۲۱ نفر به ۱۳ نفر کاهش یافته و این به این معناست که تشطط آراء کم خواهد شد و در عین حال انسجام و اتحاد بیشتر و همچنین تلاش و کار نیز مضاغف خواهد شد.

رئیس سنی شورای اسلامی شهر قم افزود: منتخبین دوره پنجم دارای تخصص های مختلف، تجارب متعدد و متناسب با نیاز شهر قم هستند و به لحاظ ترکیب سنی هم نسبت به گذشته متفاوت است و قرار گرفتن افراد با تجربه در کنار جوانان متخصص از ویژگی های بارز این دوره از شورا می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از اهدافی که این شورا به دقت تمام دنبال می کند شناخت کلی از وضعیت شهر، منابع و بودجه کلی، بررسی تعیین شاخص های انتخاب شهردار بر اساس فرآیند علمی می باشد که امیدواریم بتوانیم بر اساس شاخصه هایی که احصاء شده به گزینه مناسبی برسیم.

جلالی در ادامه اظهار داشت: شهردار قم باید ویژگی های خاص خودش را از لحاظ انطباق با شاخصه ها داشته باشد و انتخاب مناسب، عملکرد مناسب و خوب و رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهردار امری بسیار مهم برای شورای شهر می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: پاسخ اعتماد مردم به این شورا با تلاش و کوشش، امانت داری و خدمت گزاری داده خواهد شد و امیدواریم با دعای مردم در این مسیر موفق باشیم.

انتهای پیام /۱۱۰