معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بر مستندنگاری از فعالیت دستگاه‌های اجرایی در دهه کرامت تاکید کرد و گفت: این اقدام سبب می‌شود تا از عملکرد دستگاه‌های برتر تقدیر و برای اجرای برنامه‌ها با کیفیت بیشتر در سال آینده اسناد مشخصی جمع‌آوری شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یونس عالی‌پور ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت به شیوه مطلوبی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در حال پیگیری است، اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای این برنامه‌ها با حرم مطهر مشارکت مطلوبی داشته باشند.

وی بر مستندنگاری از فعالیت دستگاه‌های اجرایی در دهه کرامت تاکید کرد و افزود: این اقدام سبب می‌شود تا از عملکرد دستگاه‌های برتر تقدیر و برای اجرای برنامه‌ها با کیفیت بیشتر در سال آینده اسناد مشخصی جمع‌آوری شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه امسال کمیته ترافیک باید برنامه ویژه‌ای را برای دهه کرامت داشته باشد، تصریح کرد: حجم زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) در ایام دهه کرامت افزایش می‌یابد به همین علت باید در حوزه ترافیک به ویژه برای پارکینگ‌ها برنامه مشخصی داشته باشیم.

سید محمد علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به اینکه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد تسهیلات زائرین استان با حضور مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را برای دهه کرامت دنبال کرده است، گفت: برنامه‌های قم را به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌کنیم تا از این برنامه‌ها در نقاط مختلف کشور الگوبرداری شود.

انتهای پیام/۱۱۵