مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه مشکل دسترسی خودروهای امدادی به محوطه اصلی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: باید ساختمانی برای رینگ اصلی حرم مطهر درنظر گرفته شود تا بتوانیم نیروهای امدادی را در این ساختمان مشخص مستقر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محسن اروجی ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه کارگروه بهداشت و درمان برای خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر آمادگی مطلوبی دارد، اظهار کرد: مراکز اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر برای انجام فعالیت‌های خود در دهه کرامت برنامه‌ریزی‌های لازم را دنبال می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با تاکید بر اینکه مشکل دسترسی خودروهای امدادی به محوطه اصلی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد، اضافه کرد: باید ساختمانی برای رینگ اصلی حرم مطهر درنظر گرفته شود تا بتوانیم نیروهای امدادی را در این ساختمان مشخص مستقر کنیم.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه محور برنامه های دهه کرامت مردمی است، اظهار کرد: امسال مجموعه هلال احمر را بسیج کرده تا بتوانیم برنامه‌های مطلوبی را در سطح استان دنبال کنیم.

محمدگلفشان گلباران کردن حرم مطهر توسط بالگرد هلال احمر، آشنایی جوانان با شخصیت‌های برجسته دهه کرامت و پذیرایی از زائران اولی را برخی از برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و عنوان کرد: برخی از زائران اولی استان قم نیز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند تا در دوره‌های معنوی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مطلوبی برای داوطلبان هلال احمر درنظر گرفته شده است، گفت: برخی از داوطلبان متخصص در مناطق محروم حضور یافته و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۱۵