امام جمعه قم با بیان اینکه باید سامانه مشخصی به نام حضرت موسی مبرقع(ع) ایجاد شود، گفت: باید در این سامانه ارتباط با منتسبان به این شخصیت بزرگوار دنبال شود تا از ظرفیت‌های این افراد برای شناساندن حضرت موسی مبرقع(ع) و جذب کمک‌های بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با هیأت امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) که در سالن محراب انجام شد، افزایش توان بصری را یکی از راهکارهای برون‌رفت اماکن مقدس از مهجوریت دانست و اظهار کرد: این کار در مورد مسجد مقدس جمکران نیز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه موقعیت جغرافیایی نامناسب امامزاده موسی مبرقع(ع) موجب مهجوریت این آستان مقدس شده است، اضافه کرد: باید برای افزایش فضای این آستان تلاش شود؛ تفاوت حضرت موسی مبرقع(ع) با حضرت معصومه سلام‌الله علیها این است که ایشان نسل دارند و افراد بسیاری به ایشان منتسب هستند به همین علت زمینه ترویج و تامین این مکان فراهم است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: افرادی که به حضرت موسی مبرقع(ع) منصوب هستند باید هدایای ارزشمندی را به ایشان اختصاص دهند؛ یکی از ارزش‌های این اقدام این است که افراد به صورت مستمر به یاد حضرت موسی مبرقع(ع) بوده و در عرصه‌های مختلف زندگی با ایشان پیوند خواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید سامانه مشخصی به نام حضرت موسی مبرقع(ع) ایجاد شود، عنوان کرد: باید در این سامانه ارتباط با منتسبان به این شخصیت بزرگوار دنبال شود تا بعد از ارتباط معنوی و مالی، از ظرفیت‌های این افراد برای شناساندن حضرت موسی مبرقع(ع) و جذب کمک‌های بیشتر استفاده کنیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردمی باید سهم قابل توجهی از ساخت و ساز آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: در راستای تحقق این هدف مردم باید احساس کنند که این امامزاده برای آنهاست.

انتهای پیام/۱۱۵