در آستانه دهه کرامت از ۲۰۰ بانوی زائر لرستانی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها استقبال و پذیرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در آستانه دهه کرامت از سوی واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس برای ۲۰۰ بانوی زائر استان لرستان محفل ادعیه خوانی و سخنرانی برگزار شد.

در این محفل زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها از سوی یکی از مداحان خواهر برای بانوان قرائت شد و خانم مظفری از اساتید حوزه علمیه خواهران برای بانوان در خصوص شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها سخنرانی کرد.

خانم مظفری در این مراسم با تأکید براینکه حضرت معصومه سلام الله علیها در تمامی عرصه ها نه تنها حجاب و عفاف برای زنان اسوه و الگو بودند، گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها با هجرت قیام گونه  خود امام رضا(ع) را برای همیشه یاری کردند و با رحلت شهادت گونه ایشان در قم، بارگاه ایشان به محفلی برای ولایتمداران و عشاق اهل بیت(ع) تبدیل شد و ما در بهمن ۵۷ شاهد طلوع فجر انقلاب از این بارگاه ملک پاسبان بوده و امروز نیز به برکت این بارگاه معارف حقیقی اهل بیت(ع) به تمام جهان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها دارای شأن عظیمی هستند که شناخت این شأن و قدر و منزلت تنها برای خداوند و اهل بیت(ع) ممکن است، یادآور شد: حضرت معصومه سلام الله علیها تنها یک امام زاده نیستند بلکه مانند مادر خود حضرت زهرا سلام الله علیها و عمه خود حضرت زینب سلام الله با سخنرانی ها و خطبه خوانی هایی که در مسیر هجرت به ایران داشتند مردم را با حقیقت و ماهیت امام و امام شناسی آشنا شده و بستر حکومت امام معصوم و حکومت عدل جهانی را فراهم کرده اند.

برگزاری کلاس های فرهنگی و اهدای تبرکی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر برنامه هایی بود که برای بانوان زائر استان لرستان در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها انجام شد.

لازم به ذکر است، همزمان با سالروز ولادت مقام معظم رهبری، امام خامنه ای نیز در محفلی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها از  ۲۰۰بانوی زائر استان همدان پذیرایی شد.

انتهای پیام/۱۱۲