حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: تشکیل جلسات و جشن های دهه کرامت یکی از مصادیق مودت اهل بیت است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت یکی از دستورات مهم قرآن، اسلام و پیامبر را ادای حق اهل بیت عنوان کردند و گفتند: ادای این حق تنها پرداخت خمس نیست، بلکه باید کلیه حقوق اهل بیت ادا شود.
ایشان افزودند: یکی از حقوق اهل بیت در معرض قرار دادن مودت و محبت آنهاست و یکی از این مصادیق، فعالیت ها و برنامه های دهه کرامت است.
این استاد برجسته حوزه با تأکید بر ضرورت شادی و محزون بودن انسان بر اساس شادی و حزن اهل بیت خاطرنشان کردند: هر جا اهل بیت مسرور باشند، باید مسرور و هرجا محزون هستند، باید محزون باشیم.
حضرت آیت الله علوی گرگانی تشکیل جلسات و جشن های دهه کرامت را از مصادیق مودت اهل بیت عنوان کردند و ادامه دادند: فعالیت های ده ساله شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت نشان می دهد که این تشکل هماهنگ شده و اعضای آن با هم متحد هستند.
ایشان با بیان این که این اتحاد و یکپارچگی باید روز به روز بیشتر شود تا نتایج آن نیز روز به روز بهتر و بیشتر شود، افزود: موفقیت کار و نتیجه بیرونی هر فعالیتی زیر سایه اتحاد اثرات مثبت بیشتری خواهد داشت؛ در حالی که گسستگی ها و اختلاف در هر امری به روند پیشرفت کار خدشه وارد می کند.
معظم له در ادامه دیدار با علما را موجب روحیه بخشی ایجاد نشاط و اتحاد و همبستگی در کار عنوان کرد و گفتند: امیدواریم این اتحاد و همبستگی دستگاه های فعالیت کننده در جشن های دهه کرامت موجب شود اتحاد و همبستگی در سطح ملی بیشتر شود.
انتهای پیام// ۱۱۰