تولیت حرم امام حسین علیه السلام گفت: مشاهد مشرفه و اماکن مقدس جهان اسلام، مراکز فرهنگی برای مسلمین، مومنین و محبین اهل بیت(ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سید جعفر الموسوی در آیین رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در جمع خبرنگاران گفت: مشاهد مشرفه و اماکن مقدس جهان اسلام، مراکز فرهنگی برای مسلمین، مومنین و محبین اهل بیت(ع) هستند.

تولیت حرم امام حسین علیه السلام افزود: میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، روزی با برکت برای محبین آن حضرت است و این میلاد را به حضرت ولی عصر (عج) و محبین اهل بیت(ع) تبریک می گوییم.

در ادامه نیز نماینده تولیت حرم امام علی علیه السلام در جمع خبرنگاران گفت: ما از سرزمین عراق و مرقد مطهر امام علیه السلام به قم آمده ایم و این میلاد را از طرف مردم عراق به مردم ایران تبریک می گوییم و در شادی آن ها شریک هستیم.

وی افزود: مردم عراق هم اکنون هم به خاطر میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مسرور هستند و هم به خاطر پیروزی در جبهه های نبرد علیه گروه های تروریستی که امری مبارک بود.

نماینده تولیت حرم علوی خاطر نشان کرد: پیروزی در مبارزه با تروریست ها و دشمنان و دفاع از اعتاب مقدس در سرزمین عراق با حمایت مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی سیستانی به وقوع پیوست و امروز مردم عراق شکر گزار این مساله هستند.

وی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پایان گفت: این روز با برکت را به خادمان و زائران و متولیان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله تبریک می گوییم.

انتهای پیام /۱۱۰