همزمان با سالروز ولادت پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همایش در «پناه بانو» با حضور گسترده بانوان در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همایش بزرگ در «پناه بانو» امروز با اجتماع پرشور بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری مراسم مداحی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه حجاب و عفاف از برنامه های محوری این همایش بود.

همچنین آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها به بیان کرامات معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها پرداخت و مکتب اهل بیت(ع) را بهترین مکتب برای درس آموزی عنوان کرد و یادآور شد: باید معارف اهل بیت(ع) به صورت گسترده در میان جامعه ترویج شده و جامعه اسلامی در راستای اجرای این معارف حرکت کند.

اضافه بر این حجت الاسلام و المسلمین حسین ظهیری نیز در این مراسم با اشاره به شاخصه های شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها زنان را قلب جامعه بشری عنوان کرد، افزود: اگر زن نباشد قلب جامعه از کار خواهد ایستاد.

وی یادآور شد: زن جلوه جمال الهی است و همان گونه که نمی توان به جمال خداوند به صورت مستقیم نگاه کرد خداوند بر زن حجاب را واجب کرده تا جلوه جمال الهی آلوده نشود و زن مانند شب است و همانگونه که شب از پرده حجاب بیرون نمی آید زنان جامعه اسلامی نیز نباید از پرده حجاب خارج شوند.

یادآوری می شود، در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم از جمله شهید معماریان ، غلام محمد احمدی، مهدی علیدوست، ابراهیم عشریه،  علی اکبر عربی و شهید نجف محمدی تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۱۲