به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان سفیران کریمه به مناسبت میلاد حضرت کریمه اهل بیت(ع) از روز دوشنبه دوم مردادماه طی یک سفر دو روزه به استان سمنان اعزام شدند.

براساس این گزارش، در عصر روز دوشنبه دوم مردادماه مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه در استان سمنان برگزار‌ شده است و بعد از آن نیز این کاروان با امام جمعه و علمای سمنان دیدار کرده‌اند.

همچنین، سخنرانی یکی از اساتید حوزه، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و غبارروبی مزار شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه‌های دوشنبه شب کاروان سفیران کریمه در سمنان بوده است.

صبح روز سه شنبه سوم مردادماه خادمین حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها در زندان سمنان حضور یافته و مراسم جشنی را با سخنرانی کارشناسان دینی و مدیحه‌سرایی مداحان برگزار و بعد از آن از مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست بازدید کرده‌اند.

شرکت در همایش باران آفتاب در سالن همایش‌های جمعیت هلال احمر استان سمنان با حضور محرومین زیر پوشش هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) و زنان سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی، دیدار با اهالی فرهنگ و دانشجویان و عیادت از بیماران بیمارستان‌ها از دیگر برنامه‌های کاروان اعزامی سفیران کریمه به استان سمنان بوده است.

گفتی است، سفر این کاروان با عیادت از سالمندان، حضور در مزار شهدای گمنام، شرکت در جسن میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها در بوستان شهر و توزیع بسته‌های متبرک میان مردم در سه شنبه شب به پایان رسیده است.