خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها علاوه بر برگزاری مراسمات جشن در مسجد امام علی علیه‌السلام و هنگ مرزی با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زاهدان دیدار و سبدهای کالا را به عنوان هدیه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به آنها اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سفیران کریمه اهل بیت(ع) به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و دهه کرامت به مدت چهار روز به استان زاهدان اعزام شدند.

مراسم استقبال از این کاروان همزمان با ورود خادمین حضرت معصومه سلام‌الله علیها دوشنبه هفته جاری در فرودگاه زاهدان برگزار شده است، اعضای این کاروان در این روز با سه خانواده شهید دیدار و در مراسم ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مسجد جامع زاهدان شرکت کرده‌اند.

خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها علاوه بر برگزاری مراسم جشن دهه کرامت در مسجد امام علی علیه‌السلام ویژه عموم مردم، مراسم جشنی را در هنگ مرزی با حضور نیروهای نظامی و خانواده‌های آن‌ها برگزار و در ادامه این روز با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زاهدان دیدار و سبدهای کالا را به عنوان هدیه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به آنها اهدا کردند.

گفتی است، در صبح سومین روز سفر کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) به استان زاهدان نیز مراسم میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها ویژه نیروهای ارتش و یگان امداد شهر زاهدان برگزار و در ادامه این روز دیدار با پنج خانواده شهید مدافع حرم  و مراسم جشن شام میلاد بانوی کریمه اهل بیت(ع) در مسجد فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها دنبال شده است.

کاروان اعزامی سفیران کریمه به استان زاهدان در روز پایانی سفر خود حضور در زندان و قرائت زیارت عاشورا در ندامتگاه زاهدان، دیدار با نیروهای سپاه سلمان و غبارروبی مزار شهدا را در برنامه خود داشته‌اند.

لازم به ذکر است، کاروان سفیران کریمه به نمایندگی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حامل پرچم متبرک این آستان مقدس هستند و به منظور معرفی شخصیت این بانوی کریمه و گرامیداشت دهه کرامت به استان‌های مختلف کشور سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۵