کاروان سفیران کریمه در سفر به استان هرمزگان برنامه‌های میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و دهه کرامت را با عنوان جشن‌های ملی مردمی سایه‌سار کریمه و حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) جشن‌ها و برنامه‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور توسط کاروان سفیران کریمه متشکل از خادمین حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برگزار شده و استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که این برنامه‌ها را با عنوان سایه‌سار کرامت و حضور پر اقشار مختلف مردم برگزار کرده است.

بر اساس این گزارش، در روز دوشنبه دوم مردادماه مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه در میدان شهدای شهرستان میناب برگزار شد و خادمین حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافتند، دیدار با ائمه جمعه و علما شهرستان میناب و برگزاری جشن میلاد و مراسم افتتاحیه جشنواره آسمان هشتم از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر کاروان کریمه اهل بیت(ع) در هرمزگان بوده است.

همچنین در روز سه شنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها عیادت از بیماران بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان میناب، برگزاری جشن میلاد ویژه دختران با عنوان شکوفه‌های نور در مسجد جامع این شهرستان، جشن بزم نور در روستای دم شهر و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دنبال شده است.

لازم به ذکر است، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در چهارشنبه چهارم مردادماه ضمن حضور در مناطق محروم دهستان حکمی، جشن بزم نور را در روستای نخل ابراهیمی برگزار و با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

در روز پنج شنبه نیز اعضای کاروان کریمه اهل بیت(ع) پس از دیدار با نخبگان و مسئولان هیأت‌های مذهبی و حضور در بقاع متبرکه، سلسله جشن‌های بزم نور را به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و دهه کرامت در روستاهای بازیاری و فخرآبادی برگزار کردند.

گفتنی است، کاروان سفیران کریمه روز جمعه ۶ مردادماه را نیز به غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علما و ائمه جمعه شهرستان هشت‌بندی از جمله آیت‌الله رئوفی، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و برگزای جشن بزم نور در مسجد جامع هشت‌بندی پرداختند.

همچنین، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در آخرین روز سفر خود به استان هرمزگان با دانش آموزان منتخب و خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار و آخرین جشن بزم نور را در روستای پولاد قاسمی برگزار کردند.

انتهای پیام/۱۱۵