به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در این دیدارها که با نوای خوش مداحی خادم بارگاه حضرت معصومه (س) همراه بود، نبات و نمک های بسته بندی شده از سوی خادمان به حاضرین هدیه داده شد.

در این مراسم ویژه برنامه‌هایی به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه مبارکه واجرای مسابقات و اجرای گروه تواشیح برگزار شد.

در ادامه خدام حامل  پرچم حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) با حضور در منزل چند تن از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان فلاورجان  دیدار و دلجویی  کردند.

کاروان خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، از خانواده شهیدان فتحی و شهیدان براتی و جانبار و آزاده سرافراز آقای رحیمی در روستای حسین آباد  وجانبار  حاج نعمت الله گردانی در روستای کروچ  دیدار کرد.

خادمین بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه حضور خود با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شفا کلیشاد و سودرجان و بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان  هدایایی متبرک به بیماران هدیه  و  برای شفای آنان  دعا کردند.

سفیران کریمه درادامه گلزار شهدای کلیشاد را عطر افشانی و گلباران کردند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.