فرمانده یگان ویژه استان قم گفت: حضور و تامین امنیت مراسمات مذهبی مثل محرم، نیمه شعبان، لیالی قدر و.. با هدف مقابله با اقدامات هنجار شکن و تهدیدات امنیتی بر عهده این یگان می باشد که به خوبی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سرهنگ موسی مرتضایی کیا به همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان قم در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: یگان ویژه استان قم در راستای همکاری تنگاتنگ با دیگر ارگان ها ومراکز نظامی و غیر نظامی به صورت مستمر در حال فعالیت است.

فرمانده یگان ویژه استان قم افزود: کنترل اجتماعات انتخاباتی در قبل، حین و بعد از انتخابات  بر عهده این یگان بوده و در این راستا اقدامات خوبی را اجرا کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعامل با سازمان های امدادی، هلال احمر، بسیج، راه آهن، اورژانس و… نیز توسط این یگان به صورت مستمر در حال انجام است و در راستای ارتقاء امنیت شهر و شهروندان نیز ارتباط تنگاتنگی با فرماندهی نیروی انتظامی وجود دارد.

سرهنگ مرتضایی کیا اظهار داشت: حضور و تامین امنیت مراسمات مذهبی مثل محرم، نیمه شعبان، لیالی قدر و.. با هدف مقابله با اقدامات هنجار شکن و تهدیدات امنیتی بر عهده این یگان می باشد که به خوبی اجرا می شود.

فرمانده یگان ویزه استان قم افزود: حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره)، دیدار با علما و خانواده های شهدا، ایثارگران، مدافعین حرم، برگزاری دوره های بصیرت افزایی، محافل انس با قرآن کریم و… از جمله فعالیت هایی است که توسط این یگان انجام می شود.

انتهای پیام /۱۱۰