جشن ولادت امام رضا علیه السلام هشتمین ستاره تابناک عالم امامت و ولایت پیش از ظهر امروز با اجتماع با شکوه بانوان در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، جشن ولادت امام رضا(ع)، امام رئوف و مهربانی با اجتماع عظیم بانوان و مدیحه سرایی در شأن این امام در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها آستان ملک پاسبان بانوی کرامت برگزار شد.

این مراسم که همراه با اهدای شیرینی و متبرکات آستان بانوی کرامت بود با استقبال پرشور بانوان و مداحی خانم نادری در بیان اوصاف امام رضا(ع) همراه بود.

در این مراسم جشن با محوریت شخصیت امام رضا(ع) از شرکت کنندگان سوالاتی پرسیده شده و جوایز متبرکی به برندگان با محوریت سخنان خانم شاه جعفری، استاد حوزه علمیه خواهران اهدا شد.

لازم به ذکر است، خانم شاه جعفری در این محفل نورانی ادله رئوف بودن امام رضا(ع) را تببین کرد و افزود: «رسیدگی همیشه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها از مهم ترین دلایل شهرت امام رضا(ع) به امام رئوف است.

وی یادآور شد: رأفت امام رضا(ع) تنها محدود به زندگی ایشان نبود بلکه مهربانی و رأفت ایشان هنوز هم در میان زائران و مجاوران بارگاه رضوی جاری است و همه امت ها بدون توجه به رنگ و نژاد و دین مذهب از این کرامات و مهربانی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/۱۱۲