رئیس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری ویژه برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در ۲۶ مرکز مختلف در ۹ کشور دنیا خبر داد.

کمال ثریا اردکانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به برگزاری برنامه مختلف فرهنگی توسط سفیران کریمه در ۲۶ مرکز مختلف در ۹ کشور اظهار کرد: در انگلستان در دو مرکز موسسه حسيني و حسينيه ابوطالب شهر نيوپورت مراسمات جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در کشور استرالیا در مراکز مختلف برنامه‌های فرهنگی انجام شده که مرکز اسلامي امام حسين(ع) سيدني، مسجدالنبي، مسجد MEA ، مرکز مناره اميد، مرکز آل ياسين شهر WA  در غرب استراليا و مرکز beacon of hope ملبورن از جمله این مراکز است.

رئیس اداره امور بین المللحرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: سفیران کریمه در کشور روسيه در دو شهر مسکو و سن پترزبورگ حضور یافتند و در مسجد خاتم‌الانبياء مسکو با حضور کارکنان سفارت، رايزنان فرهنگي مرکز اسلامي مسکو و حجت‌الاسلام اکبري نماينده مقام معظم رهبری به اجرای برنامه اقدام کردند.

وی از برگزاری ویژه برنامه سفیران کریمه در مسجد حیدری شهر دکن ايالت سند پاکستان یاد کرد و گفت: در ایالت میشیگان آمريکا و ایتالیا و همچنین در کانادا در مرکز اسلامي جعفري شهر تورنتو و مرکز اسلامي امام مهدي کانادا برنامه سفیران دنبال شده است.

ثریااردکانی با بیان اینکه ویژه برنامه دیگری به مناسبت دهه کرامت در موسسه اهل بيت(ع) شهر اوکلند نيوزيلند برگزار شده است، عنوان کرد: در کشور هندوستان در مراکز و شهرهای مختلف برنامه‌های معنوی دهه کرامت اجرا شده که شهرهای مبارکپور، لکنو، هردوئي، گوري خالصه، سمانه پنجاب، اعظم گره، ايالت اتراپرادش (UP) و حسينيه مير از جمله این مراکز و شهرها است.

انتهای پیام/۱۱۵