معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: در راستای حمایت از آمرین به امر به معروف و ناهیان از منکر، آموزش ضابطین در دستور کار این ستاد قرار دارد و خوشبختانه در این خصوص توانسته ایم اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حسین صیدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با ارگان ههای نظامی و همچنین بسیجیان و روحانیون تیپ رزمی- تبلیغی ۸۳ وجود دارد و تلاش می شود این همکاری و تعامل به نحو احسن در راستای احیا این فریضه الهی روز به روز پر رنگ تر شود.

معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: در راستای حمایت از آمرین به امر به معروف و ناهیان از منکر، آموزش ضابطین در دستور کار این ستاد قرار دارد و خوشبختانه در این خصوص توانسته ایم اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان قم تعامل خوب و تنگاتنگی بین بسیج و نیروی انتظامی وجود دارد و در تلاش هستیم با برگزاری آموزش های ویژه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های معنوی صورت بگیرد.

صیدی درادامه گفت: تشکیل جلسات مختلف و متعدد با سازمان های مختلف در شهر جهت هماهنگی در راستای فعالیت مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر از جمله اقدامات این ستاد بوده است و انسجام بخشی در این مساله مهم و فریضه الهی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام /۱۱۰