قائم مقام شهردار قم گفت: فراهم سازی امکانات توسط شهرداری قم در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر به صورت مستمر در حال انجام است و شهرداری قم تلاش می کند به نحو احسن در این خصوص خدمت رسانی نماید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ابراهیم معتمدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با آیت الله سعیدی گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی، شهرداری قم تعاملات گسترده ای با دیگر ارگان ها و همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم دارد.

قائم مقام شهردار قم افزود: فراهم سازی امکانات توسط شهرداری قم در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در سطح شهر به صورت مستمر در حال انجام است و شهرداری قم تلاش می کند به نحو احسن در این خصوص خدمت رسانی نماید.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری قم در حال بررسی این مساله است که بتواند امکانات تبلیغات محیطی در سطح شهر را برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراهم کند تا بتوان از این طریق به اشاعه این فریضه الهی در جامعه کمک نماید.

معتمدی در ادامه اظهار داشت: شروع برنامه های سازمان یافته  و منسجم فرهنگی در بوستان های شلوغ سطح شهر، تکمیل، تجهیز و احداث نمازخانه های پارک ها، برگزاری اقامه نماز جماعت در بوستان ها با همکاری بسیج، تشکیل ستاد اقامه نماز در مجموعه شهرداری از جمله اقدامات شهرداری قم در راستای اقدامات فرهنگی است.

قائم مقام شهردار قم افزود: شناسایی مساجد شاخص سطح شهر و تجهیز این مساجد در راستای خدمت رسانی به زائرین مخصوصا مساجدی که در مبادی وردی شهر هستند نیز در دستور کار قرار دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /۱۱۰