همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) ۲۰۰ بانوی مدد جوی کمیته امداد خراسان شمالی مهمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شدند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ۲۰۰ بانوی مدد جوی کمیته امداد استان خراسان شمالی همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) به زیارت آستان بانوی کریمه سلام الله علیها مشرف شدند.

این بانوان با حضور در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها از سوی واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با نبات و نمک متبرکی پذیرایی شدند.

همچنین بانوان زائر استان خراسان شمالی با سخنرانی خانم خراسانی از اساتید حوزه علمیه خواهران با فضیلت زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها از طریق کلام ائمه معصوم(ع) به ویژه امام جواد(ع) آشنا شدند و خانم خراسانی ابعاد مختلف و وظایف یک بانوی منتظر را برای این زائران تبیین کرد.

خانم خراسانی خوب همسرداری کردن، تربیت دین محور فرزندان، رعایت حجاب و عفاف، تقید به نماز و عمل به احکام دین را از مهم ترین رسالت های یک بانوی منتظر عنوان کرد، گفت: یک بانوی منتظر باید مانند حضرت معصومه سلام الله علیها باشد و این بانو در بندگی خدا به درجه ای رسیده اند که امام جواد(ع) در روایتی می فرمایند« هرکس عمه ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است»

پایان بخش این مراسم ادعیه خوانی سرکار خانم عظیمی از مداحان اهل بیت(ع) که در شأن امام جواد(ع) برای بانوان حاضر در رواق مداحی کردند.

انتهای پیام/۱۱۲