جمعی از هیئت شورای جهانی کلیساها با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از بخش های مختلف حرم بانوی کرامت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، جمعی از هیئت شورای جهانی کلیساها با حضور در حرم کریمه اهل بیت(ع) از بخش های مختلف این آستان مقدس بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر کالارا آموس پیرو کلیسای انگلستان، دکتر هیدی هادسل، رئیس دانشکده هاتفورد، اسقف لئورودریک پائول، دکتر جان کلود باست دارای دکترای الهیات، خانم بونی ایوان هیلز، کشیش و مشاور دینی اسقف، دکتر الیاس حلبی، معاون دبیر کل شورای کلیساهای خاورمیانه، دکتر سیمون سین دارای دکترای الهیات از کشور آلمان و فعال در شورای جهانی کلیساها در بخش ارتباطات با ادیان، دکتر جان کلود باست از کشور سوئیس و فعال در زمینه موضوعات اسلام و ارتباطات بین ادیانی در دانشگاه لوسان در این هیئت حضور داشتند.

خاطر نشان می شود زیارت از بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شرکت در تور حرم شناسی، حضور در دفتر امور بین الملل و زائران غیر ایرانی، بازدید از بخش های مختلف حرم مطهر و کتابخانه آیت الله بروجردی از برنامه های این هیئت بود.

لازم به ذکر است اداره امور بین الملل حرم مطهر نیز با اهدای هدایای نفیس از حضور هیئت شواری جهانی کلیساها تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام /۱۱۰