مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری همایش بزرگ غدیریه ویژه خواهران با همکاری بنیاد بین المللی غدیر در حرم کریمه اهل بیت خبر داد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با بیان اینکه بزرگترین امتحان انسان پس از پذیرش رسالت حضرت رسول(ص) گام برداشتن در مسیر سبز غدیر و پذیرش ولایت و امامت ائمه معصوم(ع) است، گفت: غدیر امتداد رسالت است و تنها در پرتو غدیر است که رسالت به مرحله کمال رسیده و انسان را به عالی ترین درجه بندگی می رساند.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه زنان در حفظ و حراست از غدیر نقش مهمی در تاریخ ایفا کرده اند، تصریح کرد: اگر رشادت های حضرت زهرا سلام الله علیها برای دفاع از غدیر و مسأله امامت نبود غدیر نیز در تاریخ گم می شد بنابراین نخستین بانوی پیام رسان غدیر حضرت زهرا سلام علیها هستند و پس از ایشان حضرت زینب سلام الله علیها و در آخرین مرحله حضرت معصومه سلام الله علیها هستند که با جان و مال خویش از غدیر و امامت امام معصوم(ع) دفاع کردند.

خانم شهبازی با تأکید بر اینکه مادران مهم ترین نقش را در ترویج غدیر و تربیت فرزندان ولایتمدار و امام شناس دارند، تصریح کرد: بر همین اساس امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری بنیاد بین المللی غدیر به صورت ویژه اقدام به برگزاری همایش غدیریه برای بانوان کرده است.

وی افزود: این مراسم جشن در ۱۸ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۳در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها درب ۱۱ برگزار خواهد شد.
مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: این همایش با سخنرانی آیت الله حسینی قزوینی، مدیر شبکه ماهواره ای ولایت برگزار می شود و از عموم بانوان برای حضور در این همایش دعوت می شود.

خانم شهبازی یادآور شد: در این همایش ابعاد مختلف واقعه غدیر برای بانوان حاضر در جلسه مطرح شده و رسالت بانوان در ترویج جهانی حماسه غدیر تبیین خواهد شد.
انتهای پیام/۱۱۲