رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ثبت نام از زوجین جوان جهت اجرای مراسم عقد به مناسبت عید قربان تا تکمیل ظرفیت اتاق های عقد شروع شده است.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به ثبت نام از زوجین جوان جهت اجرای مراسم عقد در حرم کریمه اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها،  در این روز بیش از ۵۶ مراسم عقد برگزار شد که زوجین جوان از شهرهای اردستان، تهران، اصفهان، ساوه، دلیجان، نجف آباد و قرچک ورامین بودند.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: از تاریخ ۹۶/۶/۲ نیز ثبت نام از زوجین جوان جهت اجرای مراسم عقد به مناسبت عید قربان تا تکمیل ظرفیت اتاق های عقد شروع شده و همچنین از ۹۶/۶/۸ نیز ثبت نام برای اجرای مراسم عقد در روز عید غدیر انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام از زوجین هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و متقاضیان جهت اجرای مراسم عقد باید با توجه شرایط اعلامی می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام فتح الله زاده در پایان تاکید کرد: جهت رزرو اتاق عقد، زوجین می بایست مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطه را انجام داده و سپس فرم مربوطه رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن به تایید محضردار برسانند. زائرین نیز پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل قرار گرفته در صفحه اتاق عقد  ارسال نمایند، سپس منتظر تماس جهت هماهنگی باشند. مجاورین نیز می تواند علاوه بر روش بالا ، پس از تایید محضردار فرم را حضورا به مسئول اتاق عقد تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ نمایند.

انتهای پیام /۱۱۰