بیست و نهمین دوره آزمون های غیر حضوری به صورت کتبی و شفاهی برادران و خواهران در رشته های مختلف مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

علی اصغر کارشناس در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به برگزاری آزمون های کتی  و شفاهی در رشته های مختلف اظهار داشت: آموزش غیر حضوری حدود سه سال است که در ۱۷ رشته مختلف از جمله، رو خوانی، روان خوانی، تجوید، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در هر ماه یک آزمون برگزار می شود، افزود: افرادی که ثبت نام می کنند هر ماه می توانند در امتحانی که روز جمعه آخر ماه برگزار می شود شرکت کنند.

مسئول دوره های غیر حضوری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها زمان ثبت نام دوره آزمون غیر حضوری را مد نظر قرار داد و ابراز کرد: آغاز ثبت نام دوره غیر حضوری همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ صورت می گیرد و ثبت نام این دوره ها معد.د به سن خاصی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: از اسفند ماه ۹۳ تاکنون آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در این دوره ها حدود ۵ هزار نفر عضو داشته است که برای هزار و ۵۰۰ نفر از آنان گواهی صادر شده است.

کارشنان با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره آزمون های غیرحضوری در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود، تصریح کرد: آزمون کتبی و شفاهی برادران و خواهران در رشته های مختلف جمعه ۱۴ مهر ماه در  شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶