علی‌اصغر کارشناسی، مسئول دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به برگزاری چهل دومین دوره آزمون غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث، اظهار داشت: این مرحله از آزمون‌های غیرحضوری هم‌زمان با جمعه ۲۳ آذرماه از ساعت۱۰ صبح تا ۱۶ عصر در رشته‌های مختلف قرآنی و معارفی در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی کسب نمره ۱۵ را از شروط قبولی در این آزمون عنوان کرد، افزود: قرآن آموزانی که در رشته« مهارت‌های تربیت فرزند» ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها شرکت کنند.

مسئول دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام بابیان اینکه۱۲۰ نفر در دوره قبل آزمون‌های غیرحضوری حرم مطهر شرکت کرده‌اند، ادامه داد: نتایج آزمون‌های غیرحضوری پس از سه روز به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

کارشناسی خاطرنشان کرد: آزمون دوره غیرحضوری« مهارت‌های تربیت فرزند» به‌صورت ویژه هم‌زمان با ۲۸ دی‌ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون و دریافت کتاب« من دیگر ما» به‌عنوان منبع آزمون می‌توانند به واحد غیرحضوری واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کنند.

وی همراه داشتن عکس، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه را از مدارک لازم برای ثبت‌نام عنوان کرد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های غیرحضوری همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ می‌توانند به واحد غیرحضوری مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰تماس حاصل نمایند.