حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور دبیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) ظهر امروز به همراه مشاور رسانه‌ای تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از دفتر خبرگزاری فارس در استان قم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان قم از روند فعالیت‌های این خبرگزاری بازدید و با سید جواد اشرفی مدیر این دفتر استانی گفت‌و گو کرد.

در ابتدای این دیدار علیرضا سهلانی مسؤول واحد خبر آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها طی سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس و پوشش اخبار و فعالیت‌های این آستان مقدس اظهار کرد: امیدواریم در حوزه رسانه بتوانیم از مشارکت گسترده‌تر اهالی رسانه برای انعکاس معارف و سیره حضرت فاطمه معصومه(س) در عرصه ملی و بین‌المللی استفاده کنیم.

همچنین مدیر خبرگزاری فارس در استان قم نیز با اشاره به اینکه اخبار تولیدی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از کیفیت مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: تلاش‌هایی که در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) به ویژه ترویج سیره حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام شده است را یک وظیفه دانسته و برای خدمت‌رسانی بیشتر تلاش خود را ادامه خواهیم داد.

سید جواد اشرفی خاطرنشان کرد: آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با رسانه‌های مختلف ارتباط مطلوبی را برقرار کرده است که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم خادمی خود در عرصه رسانه را ویژه بانوی کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها به صورت مطلوب دنبال کنیم.

در ادامه این دیدار نیز مشاور رسانه‌ای تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طی سخنانی با اشاره به برپایی موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا خاطرنشان کرد: این موکب از نهم تا نوزدهم آبان ماه خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است.

مهدی کلانترزاده با تاکید بر اینکه برای حضور نمایندگان رسانه‌ها در موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده است، مطرح کرد: امیدواریم همانند سال‌های گذشته نیز رسانه‌های مختلف نسبت به انعکاس اخبار و فعالیت‌های مختلف این موکب اهتمام جدی داشته باشند.

دبیر اجرایی موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها در پایان این دیدار با بیان اینکه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دارای یک جایگاه ملی و بین‌المللی است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا بتوانیم در حوزه رسانه به این آستان مقدس در سطح ملی و بین‌المللی بپردازیم.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی از اهتمام دفتر خبرگزاری فارس استان قم در انعکاس اخبار و فعالیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در برنامه‌های مختلف از ظرفیت این خبرگزاری به صورت ویژه استفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۱۵