تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با خانواده شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی امشب با حضور در منزل «احمد کاظمی» پدر همسر شهید مرتضی حسین پور از فرماندهان شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار گفت: قرآن کریم در آیه ای می فرماید در میان مومنان دو طایفه شاخص وجود دارند که از ویژگی های خاصی عارف بالله و عمل کردن به وظیفه برخوردارند  که ممکن است بقیه طوایف این دو ویژگی را نداشته باشند.

وی زندگی کردن به سبک قرآنی را مد نظر قرار داد و افزود: باید از خداوند عاقبت به خیری را طلب کنیم و امیدواریم خداوند ما را در مسیر اهل بیت علیه السلام و شهدا قرار دهد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه اسارت اهل بیت علیه السلام قابل تصور نیست، ابراز کرد: در میان کاروان اسرا شخصی مانند امام سجاد علیه السلام که حجت خداوند بر روی زمین بودند حضور داشتند و می توانستند با دعایی از این بند رهایی یابند اما در عین حال ایشان صبر را پیشه کردند از این رو باید صبر را در زندگی پیشه کنیم.

احمد کاظمی، فرمانده اسبق تیپ یکم روح الله لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب علیه السلام در این دیدار، به ویژگی های داماد شهیدش «حسین پور» اشاره و ابراز کرد: روحیه جهادی، تدین و انقلاب گری و نیز آثار شهادت در این شهید عزیز موج می زد.

شهید حسین پور در جمع رزمندگان مدافع حرم به حسین قمی معروف بود و به سبب رشادت های فراوانی که از خود نشان داد، تکفیری های داعش پس از شهادتش، جشن گرفتند.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶