دبیر ستاد موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات این آستان مقدس در دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و دبیر اجرایی موکب این آستان مقدس و  مهدی کلانترزاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به منظور افزایش تعاملات در دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم حضور یافتند.

در این بازدید مسئول واحد خبر آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه نقطه قوت خبرگزاری تسنیم نسبت به خبرگزاری‌های دیگر رویکرد فرهنگی این مجموعه است، اظهار داشت: آستان قدس حرم مطهر این رویکرد را قدر می‌داند و امیدوار است این ارتباطی که  میان آستان مقدس و  خبرگزاری تسنیم وجود دارد روزبه‌روز تقویت شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌‌های گسترده در آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: این آستان وجهه بین‌المللی دارد چرا که در حرم مطهر شاهد زائران کشورهای مختلف و اجرای برنامه‌های ویژه بین‌المللی هستیم اما شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز از لحاظ معنوی چنان وسعتی دارد که باید مجموعه‌های مختلف رسانه‌ای باید نگاهی ویژه به این آستان داشته باشند.

در ادامه این دیدار مهدی کلانتر زاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به سیاست‌گذاری حرم مطهر در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: سیاست بر این است که حوزه خبر مکتوب و صداوسیما به جز موارد استثنایی خود به‌عنوان  رسانه میزبان و خادم، اطلاع‌رسانی‌های آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها را انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهشتی‌پور دبیر اجرایی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز طی سخنانی با اشاره به برپایی موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا عنوان کرد: این موکب خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را برای زائران اربعین حسینی از نهم تا نوزدهم آبان ماه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۵