مسابقه امر به معروف و نهی از منکر با جوایز مختلف به همت اداره پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها همزمان با ماه صفر در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مسابقه امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با جوایز مختلف از جمله کمک هزینه تهیه کتاب و اقلام فرهنگی برای ۲۰ نفر همزمان با ماه صفر در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند پس از مطالعه کتابچه این مسابقه که در انتهای این گزارش و کانال تلگرامی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها آورده شده است، پاسخ ۱۰ سوال نخست کتابچه را به ترتیب شماره به صورت غیر حضوری به آدرس تلگرامی @Astane_h251 ارسال کنند.

همچنین افراد می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به صحن صاحب‌الزمان(عج) درب ۱۶ طبقه بالا بخش مسابقات، صحن امام رضا علیه‌السلام مقبره شهید شیخ فضل‌الله نوری صندوق مسابقات و رواق حضرت خدیجه(س) دفتر امور فرهنگی بانوان پاسخ‌های این مسابقه را ارائه دهند.

گفتنی است، آخرین مهلت شرکت در مسابقه امر به معروف و نهی از منکر آخر ماه صفر است و قرعه‌کشی و اعلام برندگان نیز در تاریخ ۹ آذرماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵