رئیس کارگزینی و رفاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه امسال بیش از ۳۰۰ خادم در قالب هفت دستگاه اتوبوس به موکب این آستان اعزام می‌شود، گفت: از میان این افراد ۶۴ نفر خادم افتخاری هستند؛ خادمان موکب برای سفر اربعین هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدمهدی محمدی با اشاره به اینکه ۱۲ کمیته مختلف در ستاد موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تشکیل شده است، اظهار کرد: این کمیته‌ها با محوریت مدیران آستان مقدس هر کدام به صورت جداگانه وظایف مختلف خود را در قالب چارچوب سازمانی مشخص دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۰۰ خادم در قالب هفت دستگاه اتوبوس به موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اعزام می‌شود، اضافه کرد: از میان این افراد ۶۴ نفر خادم افتخاری هستند، خادمان موکب برای سفر اربعین هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

رئیس کارگزینی و رفاه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای صدور ویزا و حضور قانونی خادمان موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها در کشور عراق انجام شده است تا آنها در روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین مشکل خاصی نداشته باشند.

وی به اعزام ۴۱ نفر از جمعیت هلال احمر استان قم و ۱۵ نیروی شهرداری قم به موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اشاره کرد و گفت: در اربعین امسال کارت‌های مشخصی با رسته فعالیت مورد نظر برای خادمان تعیین و نسبت به عملکرد آنها در بخش‌های مختلف توسط کمیته منابع انسانی اقدامات لازم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵