مراسمات ویژه عزاداری ایام اربعین با حضور جمعی از مداحان برجسته کشوری از جمله سید مهدی میرداماد، سیدرضا نریمانی، مهدی مختاری، مهدی رسولی، عباس حیدرزاده، حسن شالبافان، سید علی حسینی‌نژاد در موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امسال نیز همانند دو سال گذشته موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا به صورت ویژه خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را به زائران مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، در این موکب حسینیه ویژه‌ای برای برگزاری مراسمات عزاداری ایام اربعین ساخته شده است که مداحان برجسته کشوری از جمله سید مهدی میرداماد، سیدرضا نریمانی، مهدی مختاری، مهدی رسولی، عباس حیدرزاده و حسن شالبافان مهمانان ویژه این مراسمات خواهند بود.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد کارشناس مسائل دینی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی علوم اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدا در آیین های عزاداری این موکب به سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) هر روز بعد از برپایی نمازهای جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء به برگزاری مراسمات عزاداری اقدام می‌کند و همچنین قبل از نماز ظهر و عصر نیز با حضور جمعی از قاریان بین‌الملل میزبان محافل قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۵