آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) پنج شنبه شب همراه با قرائت دعای کمیل طی مراسمی با پیکر شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو خادم حرم بانوی کرامت وداع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم مصطفی نبی‌لو پنج شنبه شب هفته جاری همزمان با قرائت دعای کمیل در شبستان امام خمینی حرم مطهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی به سخنرانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

همچنین، مراسم تشییع این شهید مدافع حرم بعد از نماز جمعه این هفته با حضور آحاد مردم شهیدپرور استان قم از مصلی قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار و پیکر او در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود.

بر اساس این گزارش، مصطفی نبی‌لو از خادمان افتخاری حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) بوده که سال‌ها مدال نوکری بانوی کرامت را بر گردن داشته و در بخش‌های مختلف این آستان مقدس به زائران خدمت کرده؛ این خادم افتخاری در چهارمین اعزام خود به سوریه در منطقه لاذقیه به شهادت رسیده است.

گفتی است، جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نمایندگی از این آستان مقدس در منزل مصطفی نبی‌لو حضور یافتند و به خانواده این شهید، تبریک و تسلیت گفتند.

انتهای پیام/۱۱۵